reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominik Marko

Dominik Marko

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V podstate som človek z ľudu, teda jeden z mnohých. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zomrel autor najsmutnejšej symfónie

Dominik Marko

Zomrel autor najsmutnejšej symfónie

V novembri tohto roku odišiel jeden z najväčších poľských hudobných skladateľov dvadsiateho storočia. Autor jednej z najsmutnejších a najdojemnejších symfónií.

  • 26. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Primitívna antikampaň

Dominik Marko

Primitívna antikampaň

Naše poštové schránky sú posledné týždne zaplavené reklamami rôznych kandidátov, čo predznamenáva, že komunálne voľby sú už za dverami. No jeden taký leták sa od všetkých líšil.

  • 25. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Diametrálny pohľad na náboženstvo a cirkev cez prizmu Chatrče

Dominik Marko

Diametrálny pohľad na náboženstvo a cirkev cez prizmu Chatrče

Nedávno som dočítal knihu Chatrč od Williama Paul Younga. Nie je to síce kniha, ktorá by vo mne vyvolala zvlášť silné emócie, ale je tam zopár zaujímavých pasáží a myšlienok, ktoré stoja za zmienku.

  • 12. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Bola Devínska Nová Ves obeťou masakru?

Dominik Marko

Bola Devínska Nová Ves obeťou masakru?

Od včera celé Slovensko smúti za obeťami masakru, ktorý sa udial včera krátko pred desiatou hodinou ráno, ale ja si teraz kladiem otázku, že prečo? Áno, súhlasím, že obeťou vraždy sa stala aj jedna nevinná žena, keď ju jedna nešťastná guľka tiež zasiahla a vykrvácala. Taktiež aj viacero nevinných, ktorí boli obeťami rôznych zranení po tomto incidente. Totižto ale dnes v spravodajstve televízie Markíza odvysielali skutočnú pravdu, ktorá odhaľuje možný motív vraha a osvetľuje celé pozadie prípadu.

  • 31. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Katastrofa zvaná ŽSR

Dominik Marko

Katastrofa zvaná ŽSR

Nedávno som opäť po dlhšom čase využil na prepravu naše železnice. Necestujem vlakom často, ale keď už využijem tento dopravný prostriedok, tak to takmer vždy dopadne katastrofálne. Priblížim teraz trochu moju malú skúsenosť so Železnicami Slovenskej republiky.

  • 7. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
Môj banner

Dominik Marko

Môj banner

Veľa ľudí sa vyjadruje k môjmu banneru viac ako zdesene. Aby som už nemusel večne diskutovať a vysvetľovať prečo mám taký banner, tak je to preto, že mám rád tvorbu britskej umelkyne Jenny Saville a to aj vysvetľuje prečo mám svoj banner taký, aký mám. Tento článok bude teraz venovaný pre vás všetkých, čo vám môj banner leží v žalúdku. Predstavím teraz tvorbu tejto umelkyne.

  • 27. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 39
Jeden krátky pohľad na bigotnosť v súčasnosti

Dominik Marko

Jeden krátky pohľad na bigotnosť v súčasnosti

Znenazdania som sa dostal dnes k zrejme nejakej novej relácii, ktorú vysiela naša Jednotka v predvečernom vysielacom čase. Relácia nesie názov ...a just (dohoda možná).

  • 26. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 76
Majster imaginácie Tim Burton

Dominik Marko

Majster imaginácie Tim Burton

V tomto svojom článku teraz predstavím osobnosť umelca, s ktorým som sa stotožnil už od svojho detstva. Svet Tima Burtona sa stal neoddeliteľnou súčasťou môjho sveta.

  • 24. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 304x
  • 9
Tom Waits: Zafúľaný bítnik

Dominik Marko

Tom Waits: Zafúľaný bítnik

O tejto výnimočnej osobnosti som sa už dlhšiu dobu pripravoval niečo napísať a nakoniec som sa k tomu teraz dokopal. Rozhodne patrí medzi najvplyvnejších umelcov na svete a nie náhodou ho mienkotvorné periodikum Rolling Stone umiestnilo na 82. priečku rebríčka stovky najväčších spevákov všetkých čias.

  • 17. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Skoro zabudnutý

Dominik Marko

Skoro zabudnutý

Chcel by som na tomto mieste predstaviť a ponúknuť čosi z histórie jedného malého komorného kostolíka v Podhradí, o ktorom mnoho rodených Bratislavčanov nemá ani len potuchy. Je to krásny a takmer zabudnutý skvost bratislavského Zuckermandlu.

  • 9. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
100 naj kníh

Dominik Marko

100 naj kníh

Nedávno sme sa dozvedeli, aké knihy sa dostali do najlepšej stovky v programe Moja naj kniha, ktorá má medzinárodnú účasť a ktorú vysiela naša Dvojka.

  • 29. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Zonácia Tatier

Dominik Marko

Zonácia Tatier

V médiách sa teraz často prepiera téma a plán zonácie Tatier, ktoré nedávno predstavilo ministerstvo životného prostredia a čaká na odobrenie vládou. Týmto článkom by som sa zároveň chcel pridať takýmto spôsobom, k protestujúcim na námestí v Bratislave.

  • 24. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Cirkev a satanizmus

Dominik Marko

Cirkev a satanizmus

Nedávno som sa dostal k staršiemu článku z talianskeho periodika 30 Giorni. Autorom článku je Giovanni Riccardi a je z jeho 5 čísla z roku 1996. Autor v ňom opisuje vzťah cirkvi k satanistickému kultu a chcel by som sa k nemu vrátiť malou reflexiou.

  • 22. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Vlastenectvo a demokracia po slovensky

Dominik Marko

Vlastenectvo a demokracia po slovensky

Nikdy som nesympatizoval so Slotom a jeho nacionalizmom, ale vždy sa pousmievam nad jeho názormi a názormi jeho oponenta Pála Csákyho, ktorými si vzájomne stále kontrujú.

  • 13. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 853x
  • 6
Umenie ako lacný tovar

Dominik Marko

Umenie ako lacný tovar

Je neuveriteľné, ako niekto dokáže dehonestovať umenie a transformovať ho na obyčajný tovar, či trhový produkt. Doslova ho degradovať na úroveň nejakého lacného tovaru sprevádzaného masívnou a zavádzajúcou reklamou, ktorá mu má zabezpečiť lepšiu predajnosť.

  • 28. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Na vysokej nohe

Dominik Marko

Na vysokej nohe

V utorok 23. marca bol odvysielaný v publicistickej relácii Paľba príspevok Jána Pasiara s názvom "Luxus za štátne," za ktorým by som sa teraz chcel trocha ohliadnuť.

  • 26. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu